Tuesday, January 22, 2008

အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕ေစေရး

ကိုယ့္ထံမွာ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႕ ဆက္ႏြယ္ပတ္သက္ လာသူေတြကို အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕သြားေအာင္ သူတို႕ရဲ႕ လိုအင္ဆႏၵ မ်ားကို စာနာစိတ္ ျပည့္ျပည့္၀၀ နဲ႕ ျဖည့္ဆည္းေပးဘူး ပါရဲ႕လား။

အမွတ္မဲ့ပါဘဲ။
တာ၀န္ရွိလုိ႕(သို႕မဟုတ္)အားနာလို႕၊မေကာင္းတတ္လို႕(သို႕မဟုတ္)ေၾကာက္လို႕ ကူညီေပးရတာေတြ
ရွိနိဳင္ပါတယ္။ ကူညီဘို႕ကို ေလးေလးနက္နက္ ေတြးၿပီး လႈိက္လႈိက္ လုပ္ကိုင္ေပးသူမ်ိဳး ေတာ့နည္းေပလိမ့္မယ္
ထင္မိပါတယ္။
အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့ နဲ႕ သာမန္ကာလွ်ံကာ ကူညီေပးမိသြားတာမ်ိဳး အျဖစ္မ်ားပါလိမ့္မယ္တယ္။

ကိုယ္ေတြ႕ေလးတခု ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။
ပုဂံမွာပါ။ ေရာက္တဲ့ညမွာ ကားက ၀ါယာေရွာ့ျဖစ္ၿပီးထိုးရပ္သြားပါေလေရာ။ မလုပ္တတ္မကိုင္တတ္ ျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ ဆိုက္ကားဆရာေလး တစ္ေယာက္ ေရာက္လာၿပီး ၀ပ္ေရွာ့ဆရာေခၚေပးတာ၊ ကားကို ၀ပ္ေရွာ့
ဆြဲယူဘို႕ကားတစ္စီးငွါးေပးတာ စသျဖင့္ လိုအပ္တာမွန္သမွ် ဒိုင္ခံလုပ္ေပးရွာပါတယ္။ သူ႕ကို ႏုတ္နဲ႕ဖြင့္ဟၿပီး
ဘာတခုမွ အကူအညီ မေတာင္းခဲ့ရပါဘူး။
ေက်းဇူးတင္တဲ့စိတ္ေရာ ၾကက္သီးေမြးညင္းထတဲ့ထိၾကည္ႏူးစိတ္ေရာ ျဖစ္ေပၚခဲ့ရပါတယ္။
အသိတရားတစ္ခုလည္း ရင္တြင္းမွာကိန္းေအာင္းပါလာခဲ့သလို မပ်က္မပ်ယ္ရွိေလေအာင္ ဂရုဓမၼစိုက္ထုတ္ၿပီး
ေမြးျမဴထားပါတယ္။
သူတပါး ရဲ႕လိုအပ္ခ်က္ကို ကိုယ္ႀကိဳးမဖက္ဘဲ ျပည့္၀ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပးသူ ဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ား ရိွပါ့မလဲ
ဆိုၿပီး ဆက္ေတြးၾကည့္မိပါတယ္။

သူတပါး အဆင္မေျပျဖစ္ေအာင္၊ အထစ္ထစ္ အေငါ့ငါ့ ျဖစ္ေအာင္၊ ကသိကေအာင့္ျဖစ္ေအာင္၊ အခက္ခက္ အခဲခဲေတြ႕ႀကဳံရေလေအာင္ လုပ္နိဳင္ပါမွ လာဘ္လာဘ ရႊင္ ၿပီး ႀကီးပြါးခ်မ္းသာ နိဳင္ၾကတဲ့
ေနရာဌာန အသီးသီး ၊ လူတန္းစား အလႊာ အသီးသီး က လူမ်ား ကို စဥ္းစားမိတဲ့ အခါ အထိတ္တလန္႕ ျဖစ္ရပါတယ္။

လူနာကို စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ မဆက္ဆံတတ္တဲ့ဲ့ ဆရာ၀န္ေတြ
လူနာကို မၾကင္နာတတ္တဲ့ သူနာျပဳေတြ
ခရီးသည္ကို မစာနာ မေထာက္ထားတဲ့ စပါယ္ရာ၊ ဒရုိ္င္ဘာေတြ
ေစ်း၀ယ္သူအေပၚ ညစ္ခ်င္တဲ့ ေစ်းသည္ေတြ
အမႈသည္ကို ႀကံရည္ညွစ္သလို ညွစ္တဲ့ ေရွ႕ေနေတြ၊ တရားသူႀကီးေတြ
ေသးတဲ့အမႈႀကီးေအာင္၊ ႀကီးတဲ့အမႈ ရႈပ္ေအာင္ လုပ္တတ္တဲ့ ရဲေတြ
လာဘ္မရရင္ ခက္ခဲ ၾကပ္တည္းေအာင္ လုပ္တဲ့ အမႈထမ္း အရာထမ္းေတြ
ကိုယ့္ေဆြမ်ိဳးေကာင္းစားေရးေရွးရႈတဲ့ အရာရွိႀကီး ငယ္ေတြ
ပညာေပးေရး ထက္ ဥစၥာရေရး ဦးစားေပးတဲ့ ဆရာ ဆရာမေတြ

စာရင္းခ်ၾကည့္ရင္ မဆံုးနိဳင္ေအာင္ပါဘဲ။ ေလာကႀကီးမွာ လူေကာင္းသူေကာင္းေတြ နည္းၿပီး မသူေတာ္ေတြ
ေပါလွခ်ည့္လား လို႕ ေအာခ်ရမေလာက္ပါဘဲ။

No comments: